We don't waste no precious time

2011-06-04 / 13:38:23


Spetsshorts från Estradeur. Fina att knyta lite högre i midjan tillsammans med en lösare topp och kavaj. Ska inviga dem på fredag på Emils student.

Jag är lite frånvarande på bloggen, är hemma i Åsele just nu så har massor att ta igen med både vänner och familj. Har planterat blommor hos pappa under dagen igår, sedan lagade jag middag tillsammans med Terese. Idag har jag varit ute på en löprunda runt elljusspåret och ikväll blir det middag med farmor och mormor.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va härligt du är hemma! :) Jag är i Åsele torsdag till söndag till veckan, då måste vi ses!! :) Puss

2011-06-04 @ 17:34:31
URL: http://s0fiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: