The first of spring

2011-03-13 / 16:12:10

Har plockat fram mina vårjackor nu, vägrar någon mer snö nu. Skinnjackan från Jofama by Kenza ska jag ha i veckan vid fint väder..

Fick ha min älskade här i Sundsvall i ett dygn denna helg. Alldeles för kort tid. Vi åt sushi, fikade ute på Birsta och så såg vi en film här i min lilla lägenhet. Gud vad jag saknar att ha en vardag tillsammans med denna underbara människa. Bara de enkla små sakerna som man gör tillsammans, att laga mat tillsammans på en måndagkväll eller att kunna få en kram när man kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vårjackan skriker verkligen i garderoben nu !

2011-03-13 @ 18:31:53
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Robin

Saknar dig hela tiden älskling tack för den stunden jag fick med dig. Puss

2011-03-13 @ 18:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: