We are almost there

2011-09-16 / 15:17:19


Skinnbyxor H&M / Boots Din Sko / Jacka Object
Invigde min höstjacka idag då det blåser så kallt ute. Tillsammans med stickad tröja och skinnbyxor. Byxor i fuskskinn ska jag införskaffa fler, har redan sett flera fina par.

Hade en föreläsning på förmiddagen och gick sedan och fikade med Frida, Maria och Ida. Vi gick sedan på Make up store och spanade in läppstift. Jag är sugen på ett chockrosa. Jag ska iväg på spinning om någon timme och ikväll ska jag bjuda några vänner på västerbottensostpaj och sen ska vi se en film tillsammans.

Kommentarer
Postat av: ida

vad fin jacka!

2011-09-17 @ 08:02:41
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart kan man köpa denna jacka?:)

2011-12-18 @ 16:20:09
Postat av: Malin

Jag köpte min på Vero Moda i Köpenhamn, men den borde kanske gå att hitta på Vero Moda här i Sverige också. Den kommer från Object, eller deras lije True Object.

2011-12-18 @ 17:56:17
URL: http://malineriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: