Dress me up

2012-02-16 / 19:32:31

Klänning från Cheap Monday/Weekday.

Har haft en fin vecka och snart är det helg igen. Har hälsat på hos Robins farfar och fikat världens godaste wienerbröd. Firat alla hjärtans dag en dag i förskott, sett film och ätit god mat med min sambo (som förövrigt är världens finaste vän. Varje dag får jag ett sms med orden "längtar tills du kommer hem". Hur fint?). Dessutom har jag redan spenderat mer än en månad i vår vackra huvudstad. Till helgen kommer Hanna hit och hälsar på också. Livet är ganska fint!

Kommentarer
Postat av: ida

ÅH fin tjej. och du är världens bästa sambo, därför jag saknar dig hela tiden :')

2012-02-16 @ 20:07:04
URL: http://minarutiner.blogg.se/
Postat av: frida

Åh vd Ida är fin!!!!

2012-02-16 @ 22:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: