Change of plans

2012-07-05 / 23:36:16
 
Har inte känt mig på topp sedan jag kom hem från Malmö. Har varit seg och trött i kroppen med molande huvudvärk varje dag vilket lett till att jag blev otroligt opeppad på tre dagars kalas. Så idag bestämde jag mig för att åka hem tillsammans med Sanna och Jimmy för att vila upp mig, njuta av lugnet och få bli lite omhändertagen. Det kan ju aldrig vara fel.
 
Nu är det lite mer än två veckor kvar tills jag åker ned till Stockholm och Moderådet. Kommer jobba i fyra veckor, ända fram tills att modeveckan är slut i Augusti. Det ska bli så himla kul! Både att få jobba med något som jag tycker är så fantastiskt kul och att få uppleva lite mer av sommarstockholm.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan vad snygg du är!!!!

Svar: Tack älskade du!
Malin

2012-07-06 @ 11:13:03
URL: http://hannathe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: