Cut out dresses

2012-07-25 / 22:49:07
Klänning / Topshop
Topshop har dessa klänningar i butik just nu i flera olika färger. Tror de skulle vara jättesnygga till ett par boots, en oversize kofta och några halsband.
 
Idag fick jag äntligen njuta av lite riktig sommarvärme. Sjukt varmt och skönt, vi gick till och med en timme tidigare bara för att få njuta av solen när den väl bestämde sig för att titta fram. Imorgon ska jag äntligen träffa min vän Johanna och äta middag. Förhoppningsvis kommer Malin också hinna vara med. Var alldeles för länge sedan jag såg dem. Sen kommer Ida till Stockholm ihelgen. Helt perfekt!

Kommentarer
Postat av: ida

dem va fina

2012-07-27 @ 07:11:38
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: