Maxidresses

2012-07-20 / 20:01:03
En fin maxiklänning som jag kunde bära till vardags skulle jag gärna ha haft i min ägo. Älskar den på första bilden, sjukt fint mönster.
 
Har lånat världens största resväska hemma hos mamma och nu försöker jag packa smart inför de kommande fyra veckorna. Har massor som ska packas ned i Sundsvall också så packningstips mottages gärna. Imorgon åker jag tidigt till Sundsvall och klockan 18 går tåget till Stockholm. Henrik möter upp mig när jag kommer dit med nyckel till Petras lägenhet där jag kommer bo de kommande veckorna. Boende i Stockholm under en längre period är ju som bekant inte det lättaste att hitta. Är så tacksam för alla fina människor som ansträngt sig för att hitta boende (och som gett upp sitt eget) till mig i huvudstaden under detta år. Tack, tack, tack.
 
Nästa gång vi hörs så är jag nog framme. Lite nervöst börjar det bli, men mest av allt ska det bara bli roligt att se alla igen.

Kommentarer
Postat av: ida

båda va riktigt snygga!

2012-07-21 @ 00:10:35
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: