Chiffong och kärlek

2012-05-16 / 19:52:03


Denna kjol köpte jag på Bik Bok i Östersund i lördags. Perfekt i sommar. Den har en slits på varje sida och en kort kjol under all chiffong. Fint!

Jag har spelar tennis ikväll med Robin och igår var vi i Birsta och bowlade. Vi provar lite nya aktiviteter med andra ord. Men det enda jag egentligen vill dela med er nu är att min fantastiska vän Ida och hennes Josef fick en liten Stella för två dagar sedan. Tycker därför att ni ska klicka er in på hennes blogg och läsa. Hon är fantastisk med ord denna vackra donna. Tycker det är så fint när någon lyckas beröra en på det sättet.

Kommentarer
Postat av: ida

perfektion

2012-05-16 @ 23:03:31
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: