Fina naglar

2012-11-07 / 20:31:59
Tänkte att jag skulle skriva vad jag tycker om gelish/shellac nu när jag haft det ett tag. Jag är lika frälst som alla andra som skriver om det. Bilden tog jag idag efter 23 dagar, och det säger väl allt. Väldigt hållbart enligt mig, och prisvärt. 
 
Tog en paus i läsandet för att gå och träna med Hanna, Frida och Ida. Jag har ju varit förkyld i två veckor så nu ska jag försöka komma igång ordentligt igen. Har bara vågat gå på bikramyoga de senaste veckorna men nu längtar jag efter att komma upp i puls. Bokade in spinning och CXWORK imorgon också. 
 
Igår åkte min sambo ned till Stockholm igen. Fint nog så lämnade han en lapp till mig. Slarvigt skrivet på ett upp och ned vänt kuvert och fasttejpat på kylskåpet. Det har värmt mitt hjärta hela dagen. Trist att vara själv här hemma igen. 

Kommentarer
Postat av: Oba

Du kan alltid bjuda över lilla mig så får du sällis:)

2012-11-07 @ 22:18:37
URL: http://minarutiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: