Nowhere

2012-11-19 / 20:11:38
Nowhere / Nelly.com
 
Jag gillar nästan precis allt i Nowheres nya kollektion. In och spana på Nelly, för det är så himla fint. Älskar byxorna och de fluffiga tröjorna som finns i både svart och vitt är ju perfekta i vinter. 
 
Jag har varit på bikram och svettats ikväll, det hör liksom måndagar till. Dagarna består tyvärr inte av så mycket mer än skola just nu, men på onsdagkväll åker vi till Stockholm vilket ska bli ett skönt avbrott. På torsdagkväll ska vi på SHM (vilket såklart ska bli fantastiskt!), sen blir det väl en del god mat, lite shopping och så vill jag hinna säga hej på Moderådet också. Det är så sjukt när jag tänker på hur fort tiden går. Kändes som en evighet tills vi skulle på denna konsert och nu är det endast några dagar kvar. Läskigt hur tiden bara springer iväg. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh har också spanat på den första tröjan fast i svart! Lite lik den jag har från Gina eller hur? Minus hålen så klart ;)

Svar: Ja, den svarta är nog kanske lite lik den :)
Malin

2012-11-19 @ 21:36:29
URL: http://minarutiner.blogg.se
Postat av: ida

de fluffiga tröjorna e helt underbara

2012-11-19 @ 23:12:14
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: