Shine bright like a diamond

2012-10-29 / 16:09:34
Den här helgen har bara rusat iväg. I fredags hade jag som sagt tjejerna hemma på middag. Det var himla trevligt och på kvällen låg vi alla i soffan och spelade quizkampen mot varandra. Beroendeframkallande spel vill jag lova. Sen var jag på stan en sväng på lördagen i jakt på nya basplagg. Men ingen lycka där tyvärr. 
 
Bestämde mig för att gå på barrunda med Johanna och Malin på lördagkväll istället för att gå ut och dansa. Vi gick på En Trappa Ner där de hade 90 tals tema. Vi fick en stor goodiebag med lite för coola prylar. Bland annat halsbandet med Peacemärket som Johanna har på bilden. Har aldrig varit där förut och blev positivt överraskad. Vi gick vidare till Bishops också innan jag fortsatte hemåt.
 
Men oj vilken söndagsångest jag hade igår. Grävde ned mig i sängen bland alla täcken och såg på alla tre avsnitt av Torka aldrig tårar utan handskar för andra gången. Är totalt förälskad i den serien och måste nog läsa böckerna nu också. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: