Keep calm

2012-10-09 / 22:42:46
Här är en bild på köksdelen av vårt vardagsrum. Jag har knappt visat hur vi bor trots att vi bott här i fem månader, så jag ska försöka sätta ihop ett sådant inlägg snart. 
 
Tisdag idag igen och jag har varit ledig från föreläsningar. Så jag startade dagen med en morgonpromenad runt Sidsjön tillsammans med Hanna. Åkte sedan på Birsta och handlade mat med Ida och Maria. Blev såklart ett besök på Ikea också. Ikväll gick jag på ett spinningpass på Ego och avslutade sedan kvällen med att äta äppelkaka och dricka te hos Hanna.
 
Måste säga att det är sjukt deppigt att jag redan måste plocka fram mina vantar och tjocka halsdukar. Hej vinter!  

Kommentarer
Postat av: therese

så himla fint! :)

Svar: Tack Terese. Vad snäll du är :)
Malin

2012-10-15 @ 12:45:26
URL: http://theresesandstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: