Sweaters

2012-10-17 / 19:33:35
1 Givenchy / 2 Acne / 3 & 4 Gina Tricot
Något jag tycker är himla fint är sweaters med tryck. Har ändå inte lyckats hitta någon till min egen garderob ännu. Men här har ni fyra fina, allt från budget till dyrare varianter. 
 
Den första snön föll här i Sundsvall igår. Det var dock mest en regnig variant av snö så jag önskade att jag hade haft ett par stövlar till mina stackars fötter. Sen kom Robin hem igår så tillbringade hela kvällen med honom, och tråkigt nog åkte han imorse igen. Ikväll har jag varit på muscle challange med Hanna och Frida. Nu är alla mina muskler helt slutkörda. Det är faktiskt en rätt skön känsla! 

Kommentarer
Postat av: ida

älskar med sweaters med tryck ja med !

2012-10-17 @ 20:54:19
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se
Postat av: Ida

ÅH förstå hur mycket jag vill ha den där tröjan från gina tricot, men den är ju omöjlig att få tag på?!

2012-10-18 @ 07:57:57
URL: http://minarutiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: