High waist

2013-04-13 / 15:05:08
Jag sliter ut svarta jeans på löpande band och letar därför efter nya ännu en gång. Har testat några olika märken och varianter nu och hittade faktiskt ett par favoriter på Monki som de tyvärr slutade sälja. Nu funderar jag på att testa ett par Dr Denim istället som jag hört mycket bra om. Vad tycker ni om Dr Denim jeans? 
 
Igårkväll gick jag och hälsade på Hanna och Pontus och såg en film. De hade hyrt Hobbit och jag tror att vi alla tyckte att den var rätt seg till en början. Men den blev bättre och jag kommer nog gå och se de resterande filmerna i triologin när de släpps. Egentligen hade jag planerat inför en träningshelg, men jag har dragit på mig en förkylning och tänkte att det är bäst att vila och bli frisk istället. Speciellt då vi ska åka till fjället på onsdag. 

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag har ett par Dr Denim i modellen Plenty (mittemellan modellen i midjehöjd). Dom är helt klart ett par favoriter i garderoben! :)

2013-04-25 @ 21:34:57
URL: http://sannabacklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: