Snapshots

2013-04-11 / 12:42:56
Här kommer fyra bilder från senaste veckan.
1. Vi var ute och solade nere på pappas baksida i söndags. 2. och så badade vi Ronja för första gången, efter var hon såhär söt och så himla sur. 3. Älskar att man kan börja äta jordgubbar nu, en av mina absoluta favoriter i matväg 4. Jag och Robin tog en fika på Waynes i måndags. 
 
Igår höll jag mitt andra och sista tal för den här veckan. Kände redan under dagen att jag hade huvudvärk, men efter att ha tagit en alvedon och fått lite frisk luft så kändes det lite bättre. Men så slog det till igen. Vilken natt jag har haft. Jag fick ett så hemskt migränanfall som jag brukar få några gånger per år. Jag har suttit uppe större delen av natten, mått illa och känt mig febrig med ett dunkande huvud. Inte blev det bättre av att jag inte hade några värktabletter kvar hemma, så det var bara att härda ut tills OKQ8 som ligger i närheten av vår lägenhet öppnade klockan 7 imorse. Så idag är med andra ord ingen bra dag alls. Jag känner mig trött och hängig. Men ikväll så hoppas jag på att vara bättre så jag kan gå på loppiskvällen min vän Ida anordnat i sin lägenhet. 

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag har också migrän, ett tips är att dricka Cola! Av någon anledning fungerar det bättre än ipren och all annan migrän medicin jag har här hemma :) Ett litet tips sådär :)
Kram

Svar: Tack för tipset! Får testa det nästa gång, kanske är något med koffeinet :) Kram
Malin

2013-04-12 @ 15:00:30
URL: http://matildamarkusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: