Volume treatment

2013-04-09 / 10:02:00
Fick med mig detta balsam hem från frisören. Hoppas på att det ska ge lite volym till mitt tunna hår.
 
Hej igen. Uppdateringen har blivit lite lidande, men det beror på att vi åkte till Åsele i torsdags och stannade tills i söndagskväll. Min morbror hade fyllt 50 så det vankades kalas. På fredagen var jag därför i Gafsele och hjälpte dem att laga mat, allt från pajer till sallader och godsaker. Sedan tillbringade vi hela lördagskvällen där. Jag har också hunnit med att åka lite skoter och så har vi grillat i solen. 
 
Idag ska jag framföra min första uppgift i retoriken. Vi ska pitcha oss själva på en minut, en såkallad elevator pitch. Sjukt svårt och nervöst. Håll en tumme för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: