Kata beach

2013-01-30 / 10:18:12

Tänkte titta in här och säga hej när vi äntligen har fått tag på ett bra wifi på vårt nya hotell. Kan börja med att säga att jag älskade Bangkok. Vi bodde i ett litet område i Sathorn. Vi åt på de lokala små restaurangerna och gatuköken och betalade ungefär 10 kronor för en middag. Och gott var det! Sen tog vi ett inrikesflyg till Phuket och Kata beach där vi befinner oss nu. Här har vi bytt boende tre gånger. Ett litet oplanerat byte efter tre dagar då vi hade stora spindlar på vårt rum och jag kunde verkligen inte somna med vetskapen om att de kröp kring sängen. Nu har vi en vecka kvar och jag längtar inte hem. Vilket paradis detta är. Ska berätta mer om var vi varit och sett när jag är hemma igen.


Kommentarer
Postat av: Ida

AH JAG DÖÖÖÖÖÖÖR!

2013-01-30 @ 15:31:28
URL: http://iekw.hanapee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: