Söndagskalas

2013-01-21 / 10:31:19
Igårkväll bjöd jag hem alla tjejerna på fika. Man borde ha mer fika på söndagar tycker jag. För det var så himla trevligt. Vi åt allt från tårta och bullar till chips och coca cola. Nu börjar dessutom den nya terminen och vi läser olika kurser och åker åt olika håll. Jag åker till Thailand imorgon, och Malin och Johanna flyttar båda åt olika håll i slutet av veckan. Så det har blivit mycket hejdå aktiviteter de senaste veckorna.
 
(Ps. Min vän Ida är nominerad till Finest Awards i kategorin årets föräldrablogg. Om ni inte läst hennes blogg så borde ni göra det här. Och tycker ni att den är lika fantastisk som jag tycker så borde ni rösta på henne HÄR!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: