Den femte juni

2013-06-07 / 12:52:12
Vi hade champagnefrukost med klassen innan avslutningscermonin på Kårhuset!
Några av mina allra finaste och bästa vänner. Malin saknas tyvärr på bilden :((
 
I onsdags fick jag min kandidatexamen i medie och kommunikationsvetenskap efter tre år på Information och PR programmet. Vi startade dagen med champagnefrukost, sedan avslutning på Kåren och hela min fantastiska familj firade mig med tårta, presenter och mat efter. Kvällen fortsatte med trerättersmiddag tillsammans med klassen på Oscar. Den innehöll världens finaste tal, skratt och tårar. 
 
Jag är så himla himla tacksam för mina tre år i Sundsvall. För allt jag lärt mig. Framförallt om mig själv. Jag är också tacksam över att jag fått omge mig med så fantastiska människor under dessa år. 

Kommentarer
Postat av: pubes

vilka härliga bilder! stort grattis till examen, fy fan va du är bra! :D

2013-06-08 @ 12:44:27
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: