ANINE BING

2013-03-26 / 20:12:47
Här är en av mina favoritbloggare Sincerely Jules i skinnbyxor från Anine Bing. Så himla himla fina! Har ni varit inne och kollat på Anine Bings webbshop? Hon har så fina jeans, skinnjackor och bastoppar också. Spana in här
 
Idag har jag varit instängt i tentapluggsbunkern. Jag är ute i sista sekund och har dessutom dragit på mig en förkylning, så har spenderat sammanlagt 5 minuter utomhus idag och resten framför en dammig dataskärm. Nu har jag tröttnat så resten får jag göra imorgon. På skärtorsdag så ska jag åka hem för att fira påsk med min familj, Påsk är en av mina favorithögtider, speciellt när det är soligt och man kan ligga ute i snön och ta promenader med solbrillorna på näsan. Vad gör ni på påsk? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: