Give me a reason

2013-03-16 / 15:10:07

Igår fick jag äntligen ta helg och ledigt från tentan som jag jobbat med den senaste veckan. Jag gick ut och tog ett glas vin och åt middag på Olearys tillsammans med Frida, Hanna och Emilie igår. Vi gick förbi Hemmakväll efter det och köpte med oss godis. Sen låg vi på min soffa och pratade resten av kvällen!

Imorse lagade vi även brunch tillsammans. Jag bakade scones som vi åt, sen massa god frukt och juice. Eftersom det är så himla fint väder idag så tog jag och Frida en långpromenad runt Sidsjön. Så skönt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att du kan stava mitt namn haha:P retas

Svar: Haha, skyller på att jag skrev inläggen på mobilen EMELIE! Puss påre.
Malin

2013-03-16 @ 20:10:49
URL: http://emeliemariaoberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: