H&M Conscious Exclusive

2013-03-21 / 13:11:00
 
Den 4 april släpper H&M Conscious collection Exclusive med festplagg i återvunna material. Mina favoriter är den mintgröna klänningen och den vita klänningen i spets. Extra plus för dessa vackra plagg, som också är tillverkade med miljön i åtanke! Gillar ni kollektionen? Tänker att den mintgröna är perfekt om man ska på bal i vår.
 
Imorse skrev jag äntligen klart den första tentan. Det känns så skönt! Nu tänkte jag unna mig själv lite ledighet och imorgon efter redovisningen så tar jag äntligen helg. I veckan har jag och mamma dessutom bokat resa till Göteborg i slutet av april. April blir en rolig månad som inleds med lite påskfirande, fortsätter med en resa till fjällen med min familj och släkt och avslutas med några dagar i Göteborg. Så kanske vi snart får lite vår också.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Längtar efter er!

2013-03-21 @ 16:03:27
URL: http://hannaeriiksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: