Jeffrey Campell at Henry Kole

2013-03-18 / 13:23:35
 
Alltså cut out boots är ju så himla fint. De vänstra liknar faktiskt de som jag skrev om för några veckor sedan här. De högra tror jag dock att jag skulle få mer användning av, de är lite simplare, men ack så fina! Det känns dock inte så ekonomiskt försvarbart för en student att lägga ut två tusen på ett par skor. Men drömma får man ju. Ni hittar dem på Henry Kole
 
Nu är det måndag och tentaskrivning igen. Jag har en tenta som ska vara inne på fredag och en som ska vara inne nästa vecka. Måndagen förgylls dock av ett crossfitpass tillsammans med Hanna och så kommer äntligen Robin hem igen. Han är hemma hela veckan så till helgen åker vi på vintermarknad i Åsele. 

Kommentarer
Postat av: Ida

De första paret har jag velat ha, men ACK för dyrt :(((

2013-03-18 @ 14:03:57
URL: http://minarutiner.blogg.se
Postat av: julia

Sååå sjukt snygga!!

2013-03-25 @ 21:19:55
URL: http://byjulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: