Gone forever

2013-05-03 / 19:54:29

Jag kom hem från Göteborg i onsdagskväll. Sedan har jag suttit och tentapluggat inför en tenta som jag skrivit idag. Känns som att skolan och tankar om framtiden tar upp all min tid just nu. Det är läskigt att ta steget ut i den stora världen med ett tomt blad som jag själv får fylla med precis vad jag vill. Att ta examen känns lite som att börja om på en ny kula. Lika spännande som skrämmande!

Tänkte försöka mig på en nystart på riktigt med den här bloggen nu. Fick hem en surfplatta idag vilket gör allt mycket lättare, så smidigt och bra.

Som på bilden har jag sett ut idag. Har ett nytt halsband från Indiska som jag älskar. Ska visa er bättre bilder på all min shopping från Göteborg snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: