Impulsivt

2009-08-30 / 22:18:34
Jag bestämde något väldigt impulsivt idag. Att jag åker till Umeå imorgon med Sanna och Jimmy. Jag vill shoppa... Såg en skinnjacka som jag letat efter så länge som var precis min stil i Expressen fredag. Tänkte även försöka hitta stora ringar, strumpbyxor, ett långt vitt baslinne och ett par stövlar, helst lårhöga..men vi ser väl. Rätt som det är så kommer jag hem utan något alls..

Jag har just sett filmen Mamma Mia för andra gången. Var verkligen tvungen att se ordentligt hur Meryl Streep ser ut, fick nämligen en kommentar när jag var i Umeå för några veckor sedan (av en främmande människa dessutom) att jag var väldigt lik henne när hon var ung då, såklart. Men jag kunde inte se det. Kan ni?

En sista kvällstanke också, vem får inte lust att färga håret korpsvart då man ser Carolina Gynnings nya header? Så jäkla snyggt!



Kommentarer
Postat av: emma

Jag hittade en bild där man ialf såg lite likhet i dragen! kan lägga upp den på min blogg så kan du kolla

2009-08-31 @ 00:13:45
URL: http://entrappaupp.blogg.se/
Postat av: emma

Jag hittade en bild där man ialf såg lite likhet i dragen! kan lägga upp den på min blogg så kan du kolla

2009-08-31 @ 00:13:47
URL: http://entrappaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: