Onsdag

2009-03-04 / 11:01:14
Förstår inte hur jag kan ha så fullt upp nu när det är lov. Men det är bara roliga och spännande saker som händer! Igår så hade jag bestämt att jag skulle se en film med Henke. Vi hamnade hemma hos Evelina och såg på Yes man. Tycker inte att den var sevärd, snarare seg och dryg. Det kan bero på att jag verkligen inte tål Jim Carrey. Han är odräglig i Ace Ventura filmerna!

Idag så ska jag ut på en liten utflykt om allt går enligt planerna. Vi skulle nog ut på en skoterfärd och sen åka och fiska i trillenviken. Något gott måste man ju ha med sig också. Det blir nog bara jag, Terese och Henke. Måste springa och göra lunch nu och sen ska jag ut i solskenet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: