Back on track

2009-03-09 / 11:37:38

Startade veckan med huvudvärk och även fast det känns bättre nu så kunde det inte ha varit en sämre start på en redan så trist måndag! Nu känns det iallafall bättre, jag har fått i mig lunch och ska strax ut på stan en sväng och titta på skor. Ska nog handla lite mat också, det ekar i vårat kylskåp. Den här veckan kommer verkligen kännas kort, vi är nämligen lediga på onsdag och nästa måndag. Så imorgon drar jag och några tjejer ut på äventyr, man måste ju ta vara på när man är ledig mitt i veckan! :)

Nu när jag har gratis frakt på Nelly så funderar jag på att beställa hem den här spetsbodyn från Cheap Monday. Tänkte att den skulle passa bra tillsammans med en svart kjol med hög midja och en svart kort kavaj eller kofta. Det tycker jag är supersnyggt! (bilderna är klickbara)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: