I want you to stay

2013-02-16 / 15:26:29
Topp Urban Outfitters och kjol från Lindex
Här är ännu en från Thailand. Älskar min kjol från Lindex. Synd att den är så skrynklig bara, haha!
 
Jag tillbringar denna helg med att göra så lite som möjligt. Det känns välbehövligt. Igår blev det enbart film och godis hemma i soffan. Jag har varit och tränat med Ida idag och sen bara strosat omkring på stan och njutit av solen. Köpte med mig skrubbvantar hem för tänkte att jag skulle skrubba där jag hade börjat flagna lite. Slutade med att jag såg ännu värre ut. Skrubbade visst så jag började flagna överallt istället. Så typiskt att färgen släpper så fort.
 
Nu vankas det snart god middag och så ska min fula repiga shellac bort från naglarna. Ha en fin lördag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: