Tisdag

2009-04-21 / 15:37:53

Solen strålar verkligen och vädret är underbart. Det är så mycket lättare och roligare att ta sig ur sängen när det är vår ute! Efter skolan idag gick jag, jenny, elin och linn på slumpen och spanade på second hand kläder, det är så mysig stämning inne i den affären. Jag gick vidare och köpte några saker som jag lovat min mamma och eftersom det blev rätt tungt tillslut så släpade jag hem kassarna och nu sitter jag här :)

Ikväll står boxning på schemat. Det är en väldigt tidig träning så jag måste nog hoppa in i träningskläder snart och äta något. Självklart så önskar jag att jag hade varit hemma med födelsedagsbarnet idag på hans stora dag. Eftersom jag vet några saker som han ska få i present redan så är jag nog mer entusiastisk än honom, haha!

En låt som iaf ger mig sommarkänslor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: