I'm not your toy

2009-12-08 / 14:18:44
Har slängt mig på soffan med datorn i mitt knä. Är frusen och trött, i benen. Jag tog mig nämligen lite vatten över huvudet idag. Tog med mig min nya walkman med all ny musik och bestämde mig för att ta en riktigt lång promenad. Pressade mig själv att gå lite längre hela tiden och tyvärr så skulle jag ju hem också, för det var ju då det blev jobbigt. 2,5 h timme var jag ute. Haha, vilken överdrivet lång promenad.

Nu ser jag fram emot julbaket som jag, Terese, Evelina och Sofie ska ha ikväll. Pepparkakor för hela slanten! Julmusik måste vi ha, undrar om jag ska försöka få tag på någon julskiva.

Tills dess lyssnar jag på det här, gillar låten massor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: