En underbar dag

2009-03-18 / 14:36:44

Jag ångrar mig inte en sekund att jag klev upp ur sängen och gick till universitetet imorse. Det är kul att veta att det finns så många möjligheter. Jag gillade inledningen bäst, de hade en väldigt bra teater som handlade lite på hur man ska se på livet som student och i allmänhet. Det var inte så många av föreläsningarna som intresserade mig eftersom det jag vill läsa till inte finns här i Umeå. Jag ska någon helt annanstans ;) Men jag tror också definitivt att de som läser i Umeå inte kommer bli besvikna, under de senaste åren har jag träffat så många underbara människor här och campus är otroligt fint. 

Efter två pass så gick jag, Terese och Sofie först och åt på skolan och sedan på stan och tittade på lite allt möjligt. Från bikinisar, diadem till balskor. Jag hittade ett par som jag älskade och en matchade väska. Jag ska tänka på saken, men de skulle passa min klänning väldigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: