Olearys

2009-03-11 / 13:41:25
Nu tänkte jag berätta lite om gårdagen för er. Jag tog bussen till Terese och sen gick vi till Henke därifrån. Vi var dom första som var där så vi pratade, lyssnade på musik och drack vin. Det kom ett par stycken till och tiden gick väldigt snabbt så vips var klockan 20 och vi åkte in till Stan med Jessica.

Mötte upp Jenny och Elin på Olearys eftersom de varit duktiga och tränat innan. Det var massor av folk där eftersom de visade matchen mellan Liverpool och Real Madrid, det fanns definitivt några galna fotbollsfans där så jag kände mig inte så hemma, haha. Själv var jag bara hungrig men det tog en hel timme innan vi fick maten på bordet. Åt en jättegood Club sandwich med pommes och så fick man popcorn efteråt. Var så gott! När de stängde klockan 23 var jag så trött så att jag faktiskt gick hem, de andra drog vidare på efterfest men jag tyckte att det var riktigt skönt att krypa ned i min varma säng.






Jennys födelsedagsshot.

Kommentarer
Postat av: Putte

och vi vet ju alla vad som hände med den shoten... ;p

2009-03-11 @ 14:08:44
URL: http://tandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: