Heartfels lies

2009-09-17 / 22:32:06
Jag och Robin har legat i sängen i över en timme och bara lyssnat på musik, musik som man älskade när man var liten. Som bär med sig så mycket minnen. Låten Burnin' med Cue får mig att tänka på när mamma och pappa hade en gammal Volvo som vi spelade blandband i. Alla vi i familjen älskade låten, så vi spolade tillbaka och spelade den igen, och igen och igen och dessutom sjöng vi alltid med. Att höra den nu gjorde mig alldeles varm i hjärtat.

Nu avslutar jag kvällen med lite Ron Pope, hans röst är så underbart fin och alla hans låtar likaså.



And I think it's time to say good night
And you swear I'm hard to lay beside
Now years seem to pass as we blink our eyes
Maybe I was meant to be left behind by all of our heartfelt lies
All of our heartfelt lies
All our heartfelt lies are not enough this time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: