Lunchen

2009-09-15 / 14:12:34
Har just kommit hem från lunchen. Jag åt en riktigt god kycklingsallad! Först var det bara jag och Sofie men sedan droppade Terese in och tillsist Evelina. Vi satt och pratade i någon timme innan jag skulle möta upp mamma för att hämta ut årskort på simhallen och ett klippkort till spinning och pump. Nu jäklar ska jag verkligen börja träna igen. Jag ska strax gå ut i det fina vädret igen och njuta lite av solen innan jag börjar jobba :)

Såhär ser jag ut idag, jacka från Zara, Topp från GT, jeansleggings MQ, nya skor från Din sko och solglasögon från Prestige...


Kommentarer
Postat av: jenny

Nej men vad drygt, kan du inte byta bort det? :( men om du börjar på kvällen hinner du!:D skulle vara super om du kom!

2009-09-15 @ 16:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: