Mina bästa köp 2010

2010-12-22 / 22:57:07

Tänkte lista mina fem bästa köp det här året. Det är väldigt svårt att välja och jag har massor av favoriter. Men de jag listat nedan är sådana plagg/accessoarer och skor som jag kan använda en lång tid framöver, sedan har jag även två höstfavoriter. Det här är mina bästa köp detta år.

Mina Ray Ban Aviators, stora favoriter.

Två höstfavoriter, min beiga cape och byxorna i skinnimitation från H&M

Zone Crystal topp från Acne med ringade sidor. Ville ha den här länge och använder det fortfarande ganska flitigt.

Mina Levisshorts, både de ljusa på bilden och de lite mörkare. Riktigt sommarfavoriter!

Ett par favoritskor från Nilsons. Perfekta både till vardag och fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: