Muffins

2010-01-21 / 11:43:20
Nu sitter jag någonstans mitt ute i ingenstans. I ett av stallen som Hanna jobbar i! Jag har redan hunnit med att träffa min stora kärlek. Han heter Muffins och är en fransk bulldog. Den sötaste jag sett och mitt hjärta smälte direkt. Nu ligger han och sover här vid mina fötter. Tror nog jag packar med honom hem..

Igår var vårt plan mellan stockholm och malmö försenat så vi var här rätt sent igår. Somnade vid ett och vaknade halv sju. Vi har varit i stallet idag och ikväll åker vi in till Lund för att titta på en lägenhet i stan. Nu ska jag nog vila en stund. Puss

Kommentarer
Postat av: Putte

älskade malin, jag saknar dig så himla mkt! tusen kyssar!

2010-01-21 @ 20:51:48
URL: http://fyrakronor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: