Live your passion

2011-03-04 / 16:25:27


Har min favorit på läpparna idag, läppenna "Russian" från MUS. Till sommaren vill jag ha ett läppstift i korall, ska ut på spaning på stan ihelgen.

Jag har suttit med hemtentan mer eller mindre hela dagen, ser slutet nu. Dock är jag på uselt humör idag. Jag började dagen med att tappa ut lingonsylt över hela golvet, sen glömde jag starta torktumlaren när jag hade tvättid så nu hänger det blöta kläder överallt här hemma. Ska snart börja göra mig iordning för kvällen, ska till Korsta för att hälsa på Ida. Jag, Ida, Frida och Johanna ska laga middag tillsammans.


Kommentarer
Postat av: ida a

jag kommer få dig på bättre humör så fort du är här:D pussssssss

2011-03-04 @ 17:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: