Wanties

2012-12-20 / 15:59:05
Bilder: Tumblr och Elin Kling
Ända sedan jag såg den första bilden för några veckor sedan så har jag blivit lite smått besatt av tanken på ett par cut out boots. De från Topshop som jag hade i ett kollage för ett tag sedan är ett alternativ. Men de på bilden är ju så snygga att jag vill ha ett par som liknar dem ännu mer. Ett par byxor i fuskskinn är också på min önskelista. 
 
Idag har jag spenderat hela förmiddagen hos frisören. Färgade enbart utväxten, men med tanke på att den var sisådär 10 cm då jag inte färgade den sist, så blev jag ganska mycket ljusare. Jag ska snart ta tag i packningen för ikväll kommer mamma och Mathias hit, och ännu lite senare kommer Hanna med tåget. Vi sover här tills imorgon innan vi åker hem för lite jullov.

Kommentarer
Postat av: ida

grymma !

2012-12-21 @ 09:02:37
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: