Fransar

2009-04-27 / 16:19:17
Är alldeles slut på, slängde mig på soffan och åt middagen framför tv:n. Men nu ska jag ut på stan strax igen för att kolla upp något för ett liten sak som jag håller på med. Sen ska jag spana in alla fina fransväskor på Bianco, jag vill helst ha en brun eftersom de passar bäst till sommaren! Vilken gillar ni bäst?



Jag åkte till Umeå klockan 8 imorse. Det är så extremt skönt att åka bil, Sofie åkte också med. Jag och Robin var föresten och tittade på henne och Morgans nya lägenhet igår. Den kommer bli superfin, ser fram emot att se det färdiga resultatet. Hade även min skrivning i Engelska C idag, jag tror resultatet blev helt okej trots att jag hade svårigheter med att koncentrera mig. Tog bilen ut på Strömspilen när jag slutade och letade efter en kavaj på Vero Moda som inte fanns kvar i min storlek på hemsidan.Tyvärr fanns den bara i strl 38 där också så jag får leta vidare! Nu måste jag springa, vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: