Godnatt

2009-04-06 / 22:34:20
Träningen var riktigt tråkig idag. Skulle ha stannat hemma så jag ångrade mig när jag väl hade påbörjat passet och det händer inte speciellt ofta. Men självklart var det skönt efteråt. Jag spenderade resten av kvällen i soffan med en god fruktsallad. Konstigt hur ensamt det känns att vara i lägenheten själv, funkar inte alls!

Jag har också väntat spänt på sista säsongen av The Hills som har premiär ikväll, men det blir så sent så jag får nog se första avsnittet imorgon istället.

Sov gott så hörs vi imorgon..






















Kommentarer
Postat av: Terese

haha, Du måste skicka den där bilden malin! ;P

Puss

2009-04-07 @ 22:07:26
URL: http://muniti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: