Hej mina underbara.

2009-04-13 / 11:22:52
Igår bestämde jag mig för att det inte skulle bli någon KOT fest för min del. Jag var helt utmattad, somnade i pappas bil och hemma på soffan på eftermiddagen. Helgen har verkligen varit tuff med förkylning och nästan ingen sömn, haha!

I lördags så var vi på middagen hos robins mormor och morfar. Har inte haft så trevligt på väldigt länge. Vi fick en jättegod påskmiddag och skålade både hit och dit. Min och Sannas drinkar vara inga höjdare, en konstig blandning av sourz, koskenkorva och sprite! Jimmy bestämde att vi skulle efterfesta hemma hos honom och Sanna. Så jag, robin, sanna, jimmy, jim, jeanethe, maggan, micke, liza och erik var där fram till klockan 1. Vi spelade guitarhero, sjöng karaoke och åt godis. En riktig toppenkväll..

Så igår då..
då sov jag ett par timmar på dagen, försökte vara ute i det fina vädret och tillsist bestämde jag att det fick bli bastukväll hemma på strandvägen tillsammans med Terese och Evelina. Vi hade bestämt redan sen innan att vi inte fick ge upp efter 10 minuter så vi satt kvar i bastun i mer än en timme och pratade om framtiden, den förflutna och nuet. Verkligen skönt att få allt ur systemet och samtidigt ha så otroligt roligt och trevligt. Vi såg Arn filmen och sen så somnade jag igen just efter att tjejerna hade farit.

Kunde inte ha haft en mer underbar påsk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you Mallit! ;)

2009-04-13 @ 16:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: