Lördag

2009-04-25 / 12:19:10
Igår hade jag en helkväll tillsammans med Robin, vi var och storhandlade, såg på Australia och åt godis. Pratade även med min syster för första gången sen hon kom hem från Las Vegas och på Onsdag ska jag hämta henne på flygplatsen. Jag längtar verkligen! Nu ska jag ut i solen och sen börjar jag jobba klockan 18 och jobbar resten av helgen :)

Här är föresten inköpen som jag gjorde igår. Tror definitivt det är värt att köpa solskyddsprodukter för håret när man ska utomlands, när jag var i Spanien så blev mitt hår rejält slitet på de uppklippta längderna. Den här serien luktar dessutom persika, vilket doftar underbart. Schampoo, leave in balsam och skyddspray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: