Onsdag

2009-04-01 / 09:01:23
Igårkväll så ringde det på min telefon, det var dolt nummer. Jag tog för givet att det var Sanna eftersom det är något fel på hennes mobil som gör att det blir dolt nummer när hon ringer. Bestämde mig för att skoja till det lite med henne, så jag svarade riktigt högt "HEEEEEEEJ" och sen viskade jag "hallååå" med värsta basrösten. Behöver jag nämna att det faktiskt inte var Sanna som ringde? haha!

Jag måste bara lägga upp det här klippet också. Jag satt i flera timmar igår och bara lyssnade på musik. Den här tjejen Julia har en helt fantastisk röst, lyssna bara på när hon sjunger Hallelujah. Jag älskar det.

Kommentarer
Postat av: jenny

hon var gryym!

2009-04-01 @ 15:05:29
URL: http://tandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: