Randigt

2009-04-20 / 09:08:17
Idag är jag otroligt trött, har haft världens värsta natt. Huvudvärken gjorde att det var omöjligt att sova, så fort jag rörde mig dunkade det i huvudet. Har inte haft så ont på väldigt väldigt länge! Imorse mådde jag även illa, gjorde iordning en frukost men fick inte i mig en enda tugga. Efter 2 alvedon och en halvtimmes sömn så kände jag mig lite mer redo för att gå på Folkets hus och köpa balbiljetterna. Jag mötte upp Emma där och vi köade i 50 minuter och ändå var vi bland de första som var där. Men nu är det gjort och det känns så skönt! :)

Nu ska jag vila upp mig och sen ska jag gå på stan och springa några ärenden. Jag har också letat som en galning efter en fin randig tröja, tycker det är riktigt enkelt och fräscht. De här hittade jag på Nelly men jag vet att de finns på Kii här i Umeå också. Måste nog gå och prova en! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: