Söndag

2009-04-05 / 11:31:20
Vilken kväll det blev igår. Jag och Robin var på strömspilen och strosade runt, delade på en macka på subway inne på stan, köpte godis och dricka. Jag är så glad när han är här. Jag vet att jag är så lyckligt lottad som har honom!

Vi såg på Robinson hos Terese och efter det så åkte vi hem tillsammans. Vi vaknade klockan 3 inatt av att Mattias ringde. Han hade blivit lämnad av bilen han skulle åka med och gick omkring i Umeå utan någon jacka. Han kom hit i skjorta och helt iskall. Så vi hade en liten pratstund där mitt i natten, skrattade tills jag fick ont i magen av allt roligt som sas.

Nu saknar jag bara min familj som åker till Borgafjäll idag. Hoppas ni får det underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: