Torsdag

2009-04-16 / 11:47:02
Hej allihopa.
Idag är det torsdag, lovet går extremt snabbt! Igår jobbade jag kväll så jag var hemma vid 12, somnade direkt och vaknade upp vid 11 idag. Skönt med en liten sovmorgon. Hade tänkt byta om till målarkläder snart och sedan måla tills jag börjar jobba klockan 16 igen.

Har lånat sex and the city filmen av Peter också, så jag tänkte se den imorgonkväll. Jag tröttnar visst aldrig! Det är så skönt att bara vara hemma. Det enda som känns tråkigt är att jag ändå inte ser robin något mer än jag brukar. Jag sover när han åker på jobbet och han sover när jag kommer hem. Men vi har ju iaf helgen framför oss :)


Kommentarer
Postat av: Robin

Ja tur att vi har helgen ialla fall älskling:) Sakanr dig jätte mycket..

PUSS

2009-04-16 @ 16:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: