Update om läget

2009-04-11 / 16:39:10
Långfredagen
Jag lever och mår bra! Vädret är underbart också. Igår på långfredagen så åkte jag med min familj till lakasjö med skotrarna. Vi mötte upp morbror jerry och kusin therese och hennes familj och så fiskade vi, åt gott och på slutet av dagen så tittade solen fram. Finns det något underbarare än att ligga och bli värmd av solen? Fräknig blev jag iaf. På kvällen spelade vi kort, bastade och så tittade terese och evelina förbi hemma hos oss, vi skrattade åt våra experiment med andar. Låter hur löjligt som helst, men det var kul! 

Jag jobbade även igårkväll och när jag slutade vid halv 3 inatt så hämtade jag upp älsklingen som hade varit på kalas. Jag skrattade så mycket åt allt han sa och det konstiga han gjorde. Jag hade gjort nästan vad som helst för att ha haft en kamera i min hand just precis då...

Lördagen
Idag har jag jobbat hela dagen. Slutade för en liten stund sen och det har varit så skönt att sitta ute och njuta av solen. Nu väntar jag bara på att alla ska komma hem, jag har slagit upp dörren på vid gavel och väntar bara på att höra bilarna ;P Sedan måste jag duscha och fixa iordning mig för påskmiddagen i söråsele. Ska bli kul att samlas allihopa, alla robins bröder och deras flickvänner.

Förkylningen blir dock bara värre så det blir nog ingen fest för mig imorgon ifall det känns sämre än så här, men jag håller tummarna! Jag hoppas ni har det underbart, ät massor med påskgodis nu!

Kommentarer
Postat av: Petra

Malin! Klart du ska komma imorgon, annars blir det ju inget kul heller! Krya på dig snabbt, kram!

2009-04-11 @ 19:22:25
URL: http://petrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: