Dagens outfit

2009-04-29 / 18:04:02
Det har föresten varit en väldigt bra dag idag. Jag har äntligen bokat tiden för min hårförlängning, den 29:e maj är det dags. Jag tror att det kommer bli toppen, ska bli kul att vara långhårig till balen och studenten. Dessutom så lovade Veronica att hon kunde fixa min balfrisyr, hon hade varit osäker tidigare men nu är det bestämt. När allt är fixat känns det alltid så mycket bättre. Nu tänkte jag visa er dagens innan jag drar iväg på lite äventyr :)

Idag har jag på mig mina nya örhängen från H&M

Blommigt linne från Cubus, svart kjol med hög midja från GT, strumpbyxor och kofta från H&M
(bilderna är klickbara)



Kommentarer
Postat av: Putte

Jag gillar att din blogg allid är uppdaterad varje gång jag går in på den!

2009-04-29 @ 18:12:39
URL: http://tandsten.blogg.se/
Postat av: jenny

Hårförlängning? :D spännande! :D

2009-04-30 @ 09:30:58
URL: http://tandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: