Skärtorsdag

2009-04-09 / 21:50:19
Bussen var som vanligt försenad idag som den alltid är när det är ett lov som väntar. Min kära pojkvän hade lagat middag åt oss, vid åtta kom mamma och pappa hit med lite allt möjligt smått och gott till oss. De är så underbara! Påskris och fjädrar, en jättesöt påskprydnad, knivar till robin, påskägg, äppelpaj, glass och vaniljsås. Kul att mathias och antonia också var med!

Har just tagit en dusch i vår nya dusch (?). Blev hur fint som helst med glasblocken och jag är så stolt över älsklingen som har gjort den alldeles själv. Nu ska jag fortsätta kvällen med min nya cosmopolitan och påskägget jag fick av mamma och pappa. De känner mig verkligen väl och vad jag gillar för ngt! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Malinken typiskt att vi inte hann säga hejdå juu! Gick lägenhetsvisningen bra? Hoppas du får ett superlov iallafall! :D och så ses vi nästa måndag då vi köper biljetterna? ;)

2009-04-10 @ 11:04:27
URL: http://tandsten.blogg.se/
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Snälla hjälp mig jag har ett litet problem såhär i påsktider! Ska man satsa på ett traditionellt eller ett trendigt påskägg? Eller spelar det egentligen någon roll, det kanske är innehållet som är viktigast ;)



Glad Påsk!

2009-04-10 @ 12:47:28
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: