Träning.

2009-04-08 / 21:31:48
Jag hade också velat vara ledig från skolan på skärtorsdagen, vi verkar vara en av de få skolor som har lektioner den dagen. Undrar varför? Jag längtar mest hem till alla påskplaner, det ska bli mysigt!

Jag var föresten på bodypump passet ikväll - eftersom jag varit lite nedstämd ikväll så tänkte jag att jag skulle ta i lite extra, bara för att. Nu känner jag mig helt mörbultad och svag, det är nästan så jag håller tummarna för att jag ska få sån där härlig träningsvärk då man känner i hela kroppen att man tränat.



























Måste även passa på att gratta världens bästa Henke på hans 19 års dag. Jag önskar att jag hade varit med och firat dig ikväll. Jag hoppas du får en underbar födelsedag och kväll. Grattis!

Kommentarer
Postat av: jenny

haha gere du var söt ju! :D

2009-04-08 @ 23:17:42
URL: http://tandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: